נתניהו: "הברירה שאני מציע לחמאס: להיכנע או למות"

איתי גדסי No Comments on נתניהו: "הברירה שאני מציע לחמאס: להיכנע או למות"

ראש הממשלה נתניהו מבהיר: "אנחנו לא נעצור את המלחמה עד שנשלים את כל יעדיה. אחרי שנחסל את החמאס אני אפעל בכל כוחי כדי להבטיח שעזה לא תהווה יותר שום איום על ישראל"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו, אומר הערב (חמישי) בהתייחס למלחמה בעזה: "אנחנו נלחמים עד לניצחון. אנחנו לא נעצור את המלחמה עד שנשלים את כל יעדיה – השלמת חיסול החמאס, ושחרור כל חטופינו".

צילום: דוברות רה״מ

"הברירה שאני מציע לחמאס היא מאוד פשוטה: להיכנע או למות. אין ולא תהיה להם שום ברירה אחרת", הוסיף נתניהו. "ואחרי שנחסל את החמאס אני אפעל בכל כוחי כדי להבטיח שעזה לא תהווה יותר שום איום על ישראל. לא חמאסטאן ולא פת״חסטאן״.

בתוך כך, יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ ביקר היום (חמישי) בדרום. גנץ החל את ביקורו בהערכות מצב מבצעיות באוגדה 98 ובאוגדה 36 ולאחר מכן הגיע לנתיב העשרה יחד עם ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו.

בסיום הביקור אמר השר גנץ: ״אני מסיים סיור במועצה אזורית חוף אשקלון, יחד עם ראש המועצה איתמר רביבו, והערכת מצב מבצעית בגזרה עם מפקדי האוגדות.
הפעולה בעזה נמשכת והפגיעה בחמאס הולכת ומעמיקה, והיא תימשך בעומק השטח ובשלבים שונים.

צילום: דוברות רה״מ

"אין שום כוונה לעצור את הלחימה עד שנשיב את חטופינו ונשנה את המציאות בדרום וגם בצפון. הסירוב של חמאס לשחרר מהשבי אחרי למעלה מ-70 ימים – קשישים, חולים ונשים, תוך סיכון חייהם – הוא עוד הוכחה שחייבים להסיר את האיום של חמאס. זו ההוכחה שחמאס גרועה כדעא"ש, ודין ראשיה ואנשיה – מוות. כדי להסיר את האיום הזה – אנחנו נמשיך להילחם עד שנשיג את מטרותינו".

"הנוכחות של חמאס מביאה לפגיעה קשה גם בתושבי עזה. מי שלא חס על תושביו בזמן שהוא ישן במלונות פאר, מי שמשתמש בהם כדי לשרוד – הוא פושע מלחמה. יקח כמה זמן שיקח. אנחנו נילחם, ואנחנו ננצח".



0 תגובות